Markýzy, Žaluzie, Rolety, Sítě proti hmyzu

Všetky kategórie ☰
  • Všechny kategorie
  • Žaluzie
  • Rolety
  • Sítě proti hmyzu
  • Parapety
  • VELUX (originální doplňky)
  • Stínící sítě - plotové
web banner free transportphone banner free transport

ZPŮSOB DORUČENÍ

Při platbě předem může být termín dodání zboží ovlivněn termínem uhrazení platby.

Před převzetím si zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený ( u zásilky na dobírku je možná pouze kontrola obalu , případně následná reklamace poškozeného výrobku do 24 hodin od převzetí ) , v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte .

Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Součástí zásilky je záruční list , který vám rádi potvrdíme na naší prodejně , nebo po zaslání poštou . Pokud záruční list není při zakoupeném zboží přiložen, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura . Fakturu ( daňový doklad ) zasíláme automaticky , po dodání zboží , na váš e - mail zadaný při vytváření objednávky .

  • standardní doručení

Zboží , a to i těžký a velkých rozměrů, vám doručíme až na místo určení každý pracovní den mezi 8:00 - 15:00 hodinou.

Řidič vyloží zboží za prvé zamykatelné dveře . Nezajišťujeme instalaci spotřebičů a pro výnos do bytu a další služby prosím kontaktujte rolety-site@rolety-site.cz

  • Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování , obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince +421 - 948 940 965, nebo e - mailem na rolety-site@rolety-site.cz

  • Nejčastější příčiny nedoručení zásilky :

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží , prochází před naložením důkladnou kontrolou . Při odhalení poškození není toto zboží naloženo , ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.

  • Přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on - line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e - mail , který jste uvedli v objednávce .

  • Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka . Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží as dopravcem zahájíme reklamační řízení .

Newsletter s aktuálními akciovými nabídkami na Váš email.

Staňte se členem

Objevte členské slevy, inspiraci i množství novinek v obchodním domě a proměňte své nápady na skutečnost. Více zistíte registrací...

Registrovat

    

U nás můžete platit:  CardPay
VISA MasterCard

2024 (c) M-TECH group s.r.o. - všechna práva vyhrazena.
Obsah www stránky je možné používat jen s písemným souhlasem majitele.