Markýzy, Žaluzie, Rolety, Sítě proti hmyzu

Všechny kategorie
  • Všechny kategorie
  • Žaluzie
  • Rolety
  • Sítě proti hmyzu
  • Pro střešní okna VELUX, FAKRO
  • VELUX (originální doplňky)
  • Parapety
  • Garnýže, záclony

ZPŮSOB DORUČENÍ

Při platbě předem může být termín dodání zboží ovlivněn termínem uhrazení platby.

Před převzetím si zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený ( u zásilky na dobírku je možná pouze kontrola obalu , případně následná reklamace poškozeného výrobku do 24 hodin od převzetí ) , v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte .

Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Součástí zásilky je záruční list , který vám rádi potvrdíme na naší prodejně , nebo po zaslání poštou . Pokud záruční list není při zakoupeném zboží přiložen, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura . Fakturu ( daňový doklad ) zasíláme automaticky , po dodání zboží , na váš e - mail zadaný při vytváření objednávky .

  • standardní doručení

Zboží , a to i těžký a velkých rozměrů, vám doručíme až na místo určení každý pracovní den mezi 8:00 - 15:00 hodinou.

Řidič vyloží zboží za prvé zamykatelné dveře . Nezajišťujeme instalaci spotřebičů a pro výnos do bytu a další služby prosím kontaktujte rolety-site@rolety-site.cz

  • Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování , obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince +421 - 948 940 965, nebo e - mailem na rolety-site@rolety-site.cz

  • Nejčastější příčiny nedoručení zásilky :

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží , prochází před naložením důkladnou kontrolou . Při odhalení poškození není toto zboží naloženo , ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.

  • Přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on - line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e - mail , který jste uvedli v objednávce .

  • Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka . Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží as dopravcem zahájíme reklamační řízení .